wordless wednesday: sobra sg halloween ... indi ko ni sila pamilya!



10 comments:

My name is Anne said...

ROFL ko to da max ahahahahahaha tawa gid ko ya. mas tawa pa gid ko sa title hahahahahahahahaha kutang galore.

bebang said...

hahahahahaha! perti man kutang ko cnt believe cool man gke si flor first time. daw ma amot nlng ko deboh haw nyehehehe

My name is Anne said...

perte pa na kno reklamo ya pimiro kay daw ka gwapa gyapon sa iya.gusto ya kno inang law-ay law-ay gid sya. hehehe

bebang said...

hahahaha ay abaw.. daw feeling 18 haw.. mayo mayo...

Benjo said...

Hahahaha! Lingaw kaayo ko!!! =) Biboha nila sa Bacolod uy! Bibo man pud mi dire... hehehe.

Miss them all the more!

bebang said...

lagi kurat jud ko ani hehehe

felinelostindwilderness said...

yahahahaha.....badilla family on the loose! ahahahaha!!!

Iamquietheart said...

boo, boo, dutay man ko ka dalagan ba. wala ko na kilal-an eh. super effect. artist gid tuod a.

burache said...

hoy!! ngaa wala ko di??mahhh!! lantawa bala akon prenster!!hmpt!! mahhh!!! murtuhon ta gd ka da!heheheh.. tawa gd ko na kaayo ya kay mamangh!! waahahahahahah

mira said...

Halloween Fx to d maxxxx!grabe ila make up bah!Pwede na ibutang cla sa backup dancer sa thriller!nyahahahaha!

AddThis